Wednesday, November 06, 2013

Introduction / Wstęp

*ENG*

What's this? A place where I'll be putting up miniatures/models painted by me, WIP projects, ideas, questions, basically everything related to wargame painting and MINE. Any paintjob/conversion not mine will be marked as such.

Why? The reasons are many:
- systematize my painting hobby/progress
- as motivation for regular painting, so the readers (as though I'll have any :P) don't kick my ass
- learn to make better photos, because what I'm doing now is pretty mediocre, and I know that even my idiot-camera is capable of much more in right hands
- make a gallery of my paintjobs, to put on forums etc., to have a sort of timeline of my progress, and some examples of my quality in case I do commissions.

How often? I'll try to put some photos/updates when something gets painted/photographed, or at least once a week. If 10 days pass since the last update, you're welcome to chew me out for laziness.



*PL*

Co to jest? Zamierzam tu wrzucać fotki pomalowanych przeze mnie figurek, rozgrzebanych projektów, pomysłów, pytań, cokolwiek co ma wspólnego z MOIM malowaniem. Cokolwiek wrzucę niepomalowanego przeze mnie będzie odpowiednio oznaczone.

Po co? Powodów jest wiele:
- usystematyzować swoje postępy w malowaniu
- zmotywować się do regularnej pracy, żeby czytelnicy (już widzę jak to ktoś czyta :P) nie nakopali mi do tyłka
- nauczyć się lepiej robić zdjęcia, bo to co wychodzi mi teraz jest mocno średnie, a wiem że nawet z mojego aparatu można więcej wyciągnąć.
- stworzyć galerię moich malunków do wrzucania na fora itp., jako swoisty timeline moich malarskich postępów, oraz jako portfolio jakbym malował na zlecenie.

Jak często? Postaram się wrzucać regularny update co najmniej raz na tydzień, ew. częściej gdy coś pomaluję/sfocę. Jeśli przerwa wzrośnie do 10 dni, proszę mnie opieprzać za lenistwo :P

No comments:

Post a Comment